16/10

hejsan :)
vi är just nu på ett motel i närheten av bakersfield, imorn bitti åker vi på bilmarknad :) ídag har vi mest åkt bil, men vi va & hälsade på bernadettes mamma först sen åkte vi hit :) benji & william är så söta, dom hade köpt presenter till oss, jag fick 2 fotlänkar,ett armband,örhängen och halsband :) kändes nästan dumt, för vi har lix bott där, ätit deras mat oså, sen får man presenter av dom :p

vädret är helt underbart :D va 27-30 grader idag, kommer nog bli lika varmt imorn :)
gudars va skönt :p hoppas ni har de bra där hemma ;)
nu ska jag sova så jag kommer upp imorn, godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Lo

fyfan va härligt med värme säger jag bara!

gud va fint med fotlänk :)

puss på dig!<3

2009-10-17 @ 17:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0