23 augusti

herregud, va jag är tråkig :) men jag har inte orkat, kommer inte ens ihåg va jag har gjort? så de skiter vi i.


men igår var iallafall första skoldagen, gick bättre än vad jag trodde! och jag som trodde att jag inte skulle kunna sova, va fel jag hade. Somna runt nio-halv tio :) sen idag skulle vi samlas vid lögarängen 10 så jag pallra mig upp runt 8 och jag va tamefan tröttare idag än i måndags sen gick jag till tåget efter nio nån gång :) skulle varit framme i v-ås tio i tio. men kom dit typ halv (!) för att tåget stanna för de va nå fel, toppen.


och min praktikplats har skitit sig :( dom har bytit dag från onsdag till måndag och då var jag och prata på praktikplatsen och hon sa att det inte finns nånting att göra på måndagar, utan bara hålla på med varor oså. Så pratade med våran lärare och hon tyckte att jag skulle ta de ändå för jag lär mig ju ändå nånting. Och jag vill verkligen vara där! men har svårt o bestämma mig, om någon bara kunde bestämma åt mig :)

nu ska jag byta om, håller på och dör i mina jeans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0