3 Augusti

nu har precis daniel kommit hem från jobbet. Idag har jag inte gjort nånting alls hehe, vakna runt elva sen gick jag ut & satt mig i solen. Inatt har jag sovit skitdåligt, somna till jordan rättsläkare sedan vakna jag tre försökte somna om men icke sa nicke. När jag väl somna drömde jag att daniel fick inbrott i bilen. cpdröm, sen drömde jag att någon kom in genom balkongdörren som daniel hade öppen för att han sov i soffan så var väl säkert därför.
Idag ska vi antingen bada eller åka till Västerås/arboga för att daniel ska handla jobbar shorts.
ikväll ska vi äta räkor, fytusan va gott alltså :)

nu ska jag prata med daniel om hur vi ska göra idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0