Fredag!

Nu drog daniel precis ut för att hämta nån grej av kim, så jag passar på att blogga lite :)
Igår åkte jag buss till uttersberg (som vanligt) sen kom mamma och hämta mig, när vi kom hem så laga vi mat :) de blev minihamburgare, de va riktigt gott! Mamma hade gjort egna bröd så de va suuuper. Sen gick vi ut och gick jag,mamma, pappa och kajsa :) men vi hamna hos farmor & farfar som alltid när vi ska ut o gå hihi :p
När vi kom hem därifrån igen så kolla jag klart på en film innan jag skulle sova :)
& imorse så skulle vi äta frukost vid stranden så mamma väckte mig runt nio, sen började vi fixa frukost sen åkte vi ner till ljustjärn där vi satt några timmar och åt frukost, bada och sola. Mysigt!
När vi kom hem åkte vi nästan precis till fagersta för att ta pass, när vi blev klara åkte vi hemåt :)
tänkte lägga in lite bilder på våra minihamburgare + när vi va på stranden idag, & från mammas 40 års fest.

just nu är vi i skbg, men jag tror vi åker till rhn och sover där :)
sen imorn efter jag & mamma har åkt runt och kollat på lite loppis ska jag & daniel gå till kusin och äta mat :)
och förresten min mor beställde hem en jättefin badrumsmatta till oss från ellos idag


Kanske inte så jätteroligt & veta, men de är iallafall roligare än inga bilder alls :)
men visst var den fin? :) Åh nu längtar jag verkligen efter att få flytta ihop med min älskade i en etta i köping :) men kommer säkert ta en eviiiiighet bara för det.. :(
aja, jag får hoppas på de bästa!



Kommentarer
Postat av: kajsakarlsson

du får skicka bilderna till mig, som du tog när vi va i grängesberg och fikade? :) <3

2011-08-07 @ 15:29:47
URL: http://kajsaklaramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0