goddag! :)

Nu har vi precis kommit hem efter en promenad till big inn där vi handlade godis, och daniel handla nya skor :) Nu håller vi på att laga korvsoppa, guuudars va gott de ska bli! :) Vi tänkte åka och bada när han sluta jobbet men vi trodde de inte va så varmt ute, men va fel vi hade märkte vi när vi gick till big inn. Så vi kanske tar ett kvällsdopp eller så badar vi imorn efter jobbet :)

På torsdag åker jag nog buss hem för att åka med mamma,bror och syster till fagersta för att ta pass :) de är inte lång tid kvar nu innan vi åker. Och innan det kommer det hända mycket, jag ska flytta hemifrån, jag börjar skolan igen och då ska jag plugga arslet av mig! för tänker ta mig tusan inte sitta och plugga i USA? nädu, då ska jag bara njuta och shoppa!

nu ska jag gå och mysa med min älskling <3
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0