helt slut!

ja, som rubriken är jag verkligen helt slut nu efter en heldag av lek och spring! har ju som sagt varit barnvakt med min syster åt två tjejor :) vi har gått till campingen och ätit glass och spelat minigolf, vi har kört tafatt, spelat kort, haft kullerbyttor och julat. Fytusan va längesen det var jag julade, men jag kunde fortfarande hihi :)

sen när dom åkt hem så sprang jag, mamma och kajsa en bit. Jag och mamma sprang igår också, så nu är vi riktigt hurtiga ;) få se bara hur längesen det håller i, men ska verkligen försöka springa några ggr i veckan nu i köping :) då ska jag tametusan dra med mig daniel, de är så tråkigt och springa själv :) jag känner redan nu att jag kommer ha en jädrans träningsverk imorn :p
nu har jag precis kommit ut ur duschen, känner mig som en ny människa nu! peeling, hårinpackning och hela rubbet ;) nu fattas bara att lägga sig i en nybäddad säng, så de är vad jag ska göra nu!
och förresten, min design är inte klar än. orkade bara inte göra klart den, vill ha nån enkel bara :) så de får bli nån annan dag, och fram till dess får de se kaos ut :p
här får ni en bild på mig för ett tag sen, där hade jag lite kopparfärg fortfarande. Saknar håret :(
men kopparfärgen försvann på en gång efter jag färget det.. trist nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0