Hur många lingon finns det i världen

Idag har jag bara varit i skolan, från ca 8-4 skulle egentligen slutat 16.40 men som tur var fick vi sluta tidigare och vi ska nu flytta lektionen så vi slutar runt halv tre eller nå sånt, satan va skönt! och vi fick oxå reda på idag att vi blir manikyrister i slutet av de här året. Härligt!! :)
och det händer jätte mycket roligt i höst i skolan, vi ska börja med kundmottagning ( så ni som vill ha ansiktsbehandling eller manikyr så är de bara höra av er, 150 kr tror jag )  jag skriver när jag är säker, kommer inte ihåg va hon sa :p men har för mig att det var så! och sen ska vi börja med nagelförlängning :) Vilket år det här kommer bli, supertaggad! :)

Jag och daniel kollade nyss klart på hur många lingon finns det i världen, och herregud vilken film alltså! den borde ni se om ni inte redan gjort de :)

nu ska jag åka med daniel till affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0