måndag

gud va jag är dålig på att uppdatera :) nu sitter jag hemma och väntar på att bulldegen ska jäsa klart, igår åkte jag och daniel hem till mig för att äta räääkor och sova här sen åkte han till köping idag runt tolv för att han skulle jobba eftermiddag, fatta tråkigt jag kommer ha när han jobbar em när vi flyttat sen tvungen att vara ensam från 2-11 :( okej, jag går skolan oså men sen blir jag ensam ;P
Daniel imorse när vi skulle äta " blir de bägg & äcon? " hahah!
som ni förstår så skulle vi äta ägg och bacon :p
nu ska jag gå och baka bullar så skriver senare, imorn blir de att åka till mormhoor och spendera dagen där så få se om jag skriver då :)
pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0