måndag den 29 augusti

nu va de ett tag sen,igen :) jag kan berätta lite kort va min helg bestått av i fredags sov vi ensamma hemma hos mig eftersom min faamilj va i vansbro och kollade när min far körde dragracing :D sen i lördags åkte vi till västerås och var där heeeela dagen åkte runt tolv och kom hem runt nio-halv tio kanske :) och daniel köpte världens godaste krydda, cream cheese. Så satans gott att ha på makaroner!! och igår åkte vi till fagersta för daniel skulle handla nå, men de fanns inte. Och idag då, jag är ledig :D så ska åka med daniel till köping och prata med praktiken sen kommer min mor och hämtar mig :)
på tisdag börjar jag kl 8 och slutar fyra!! så jag kommer åka 6 från rhn, och komma till skbg HALV SJU! snacka om att jag kommer vara död :( nu vill jag bara ha 13 okt, bara se veckor kvar ungefär. Underbart! nu ska jag äta äppelpaj som jag bakade igår, muuums

Kommentarer
Postat av: Liisa

Haha du Fanny , 13 okt, det är nog lite mer än 3veckor till dess :p

2011-08-31 @ 17:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0