måndag

Goddag! :)
jag har varit dålig på att uppdatera men jag har inte haft tid, i lördags åkte jag mamma & min syster till ludvika för att hälsa på Gudrun, min mammas morbrors gamla sambo eller särbo :) sen gick vi på lite loppis och fynda, hihi. På kvällen så hade jag och daniel blivit bjudna till min kusin Johanna som skulle bjuda oss och lite vänner på mat :) så vi gick dit efter 6 nån gång och åt tacos och hade jätte trevligt! sen gick vi till parken och var där till två ungefär. Kan inte förstå att Johanna åker till Holland på fredag!! och är borta i typ ett år :o gudars skymning!

iallafall, sitter hos daniels far och väntar på att han ska komma hem för att sedan göra oss iordning och jag ska åka och höra om praktikplatser.
det är bara TVÅ veckor kvar innan skolan börja, vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0