Onsdag!

goddag!
nu sitter jag hos daniels far och åt nyss lasagne, muums.
Idag var det skola, på förmiddan skulle vi typ bara ut o gå. sen kl 12 hade vi naturkunskap, med en riktigt rolig lärare :p
sen när jag kom hem väntade jag på att daniel skulle komma hem och duscha oså. sen kolla vi klart på north country som vi började på igår, den var riktigt bra! har sett den förut, men var tvungen att se den igen :) sen gick vi ut och gick en sväng på stan, och jag hitta ett par skor jag vill ha! men jag väntar till USA på att köpa ;)

nej nu väntar daniel på mig för att åka till affärn! så måste kila ;)
ska förresten lägga in länken till trophy queens hemsida, http://www.trophyqueen.com/
kika in där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0