Onsdag

nu har jag precis vaknat, ska försöka vända om dygnet men det går knappt. så jävla trött nu. Hur ska de gå på måndag då? aja, idag kl ett ska jag och min syster vara barnvakt, i fyra fem timmar. sen har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska försöka lägga mig tidigt.
Igår va jag ju som sagt hos min mormor hela dan, jag började måla deras hundgård, så jag måste måla klart den innan skolan börjar för då kommer jag vara i köping, de sköna är att daniel jobbar förmiddag nästa vecka så då ska han oxå sova tidigt och förhoppningsvis blir de lättare och sova då :)
nej, nu ska jag försöka gå upp och göra nånting!
här får ni en bild från min konfirmation :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0