Tacopaj!

Oj, lite dålig uppdatering nu under helgen men det har varit full fart med mammas 40 årsfest. Som var jätterolig, jag och min kusin hade kommit på lite lekar som alla andra fick leka under kvällens gång och herregud vad jag garvade! Det var verkligen jätteroligt :p Sen hade vi lagt uppgifter som dom skulle göra under kvällen bl a så skulle min farfar ropa hej tomte varje gång nån skålade och nån skulle fylla på sina grannars glas och nån skulle berömma mat som ej fanns :) Mamma fick iallafall två tvättmedelsburkar av mig i stål eller nå, en svart och en vit som det stog tvättmedel på med en skopa till. Den var väldigt uppskattad! :) Sen fick hon sin efterlängtade cykelkorg och sin byrå av släkt och vänner :) Men en lyckad kväll var det :) Bilder kommer när jag kommer till Rhn igen, dvs på torsdag eller fredag. Och förresten, på lördag har jag och daniel blivit bjudna till min kusin på middag som drar till holland om några dar :( gudars skymning, hur ska jag klara mig? I nästan ett år ska hon vara borta. Läs hennes blogg: http://johannamikkela.blogg.se/

sen i söndags så skulle vi börja med byrån, åh herregud säger jag bara. Vilken tid det tog! När vi kommit en bit så (självklart) var det en grej som var sönder så jag daniel och min bror for till Västerås för att byta, sen kom mormor roger och johanna och åt :) sen, kunde vi fortsätta :)

just nu sitter jag i Köping hos daniel vi har precis lagat tacopaj som står i ugnen :) så nu ska jag kolla om den börja bli klar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0