Torsdag

nu var det ett tag sen jag skrev, hehe.
men jag har inte haft tid :) i måndags fixade jag praktik plats så nu är de klart :) sen i tisdags åkte jag buss hem för att det var kräftskiva hos mormor, sen igår onsdag så var vi bjudna på middag till kusinvitamin för att hon åker till holland imorn (!)

idag har jag och kajsa klippt gräs, solat och städat :) jag tror tamefan jag tvättat alla mina kläder, haha nä kanske inte men vääldigt mycket. Jag har lixom haft alla mina kläder nerpackade i en väska för att jag sover hemma ena dan sen andra dan hos daniels pappa och sen ena dan hos hans mor :p så det ska bli väldigt skönt att verkligen få "packa upp" sen när man flyttar. Jag kanske inte har skrivit här men jag och daniel ska flytta ihop i en etta i köping :) men han som har den nu, har inte flyttat ut än. så vi får se när vi kan flytta, men jag hoppas verkligen snart! :D
här är lite bilder från i sommar :)
Daniel ;)
mamma!
minihamburgare!
jag och mamma :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0