VÄRDELÖSA DAG!!!!

ja, som rubriken lyder så är det här en helt äcklig dryg jävla värdelös dag!! fan vad arg jag är. Men jag tänker inte skriva massa skit på bloggen, nej. Nu är jag glad.
Såg att jag skrev fel i förra inlägget tror jag skrev "se veckor" men ska förstås vara sex veckor :)
dagen då, skola från åtta till halv tre
börja med försäljning och service sen fortsatte med idrott,mentorstid,naturkunskap och till sist svenska innan jag fick sätta mig på tåget tillsammans med emma och en godispåse, de får jag äta idag eftersom allt skiter sig. Kan bara säga lite kort varför, lägenheten cpa så jag ska aldrig flytta hemifrån. Bara att packa upp igen! men, min bästaste älskling försöker fixa en annan. och förresten imorn har det varit vi i tre hela år! men det tråkiga är att vi inte kommer ses, de är ju toppen! veckan blir bara bättre och bättre märker jag. Men, jag hoppas vi kommer göra någonting i helgen. Men han ville på bilträff, sååååå. få se.
nu ska jag hämta min feta godispåse och slänga på mig de underbaraste som finns, älskade mjukiskläder. Sen ska jag lägga mig framför tvn.
tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0