2 december

nu va det vääldigt längesen, tycker jag skriver så varje gång heheh ;)
men ingenting specellt har hänt sen sist, bara massa plugg i skolan oså.
Iallafall, fredag idag! gud va skönt med helg. Har ingen aning om vad vi ska göra.
Snart ska vi bege oss mot västerås för att handla playstation tre :p sen handla lite julgardiner, hoppas jag ;)
ååh, snart är det jul. så mysigt, men de enda som saknas är snö. Ingen riktig julkänsla utan snö ju?
nä, nu ska jag börjaa fixa iordning för att åka mot västerås :)
får se när jag uppdaterar igen ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hörru!



Jag har varit hemma, det var mycket speciellt tycker jag! Å du, jag är hemma om 2 veckor och 6 dagar igen :D

2011-12-02 @ 20:10:23
URL: http://johannamikkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0