Fjärde advent

Fjärde advent, herregud va fort tiden går. Nästa lördag är de julafton, mys till tusen. Det enda jag saknar är snön, va tusan! pratade med mamma tidigare idag och hon skottade, så det är snö i skbg/rhn, sikken tur att jag inte är i köping på julafton då ;) Sitter här hemma alldeles ensam och kollar på copycat singers i väntan på att beck ska börja, hehe. Daniel jobbar över, så han började kl 6. Så lite ensamt och trist är det, men är ledig imorn. Så får passa på att mysa imorn bitti istället för ikväll :)
hatar att när jag är uttråkad så blir jag alltid sugen på någonting, så jag har småätit hela kvällen. Imorse bklev de mysfrukost, eller mysbrunch kanske jag ska säga ;) bacon, macka och ägg. eller, ägg för daniel :)



Nu har det börjat så ska lägga mig framför tvn och kika klart på det här sen beck, och hoppas att min mor kommer ihåg att ringa mig ;) hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0