Fredag den 16e

Äntligen fredag! Men, igår så blev jag sjuk bara sådär från ingenting :/ kanske inte den bästa starten på helgen, menmen! jag tänker inte ligga hemma för det :)
Igår hade jag ju som sagt manikyristprov, OCH JAG KLARADE DET! så nu är jag diplomerad manikyrist :)
efter jag var klar i skolan blev de mys med mamma på erikslund med fika och sen gick vi och handla lite :) så nu är jag klar med alla julklappar :) och sen körde mamma och pappa förbi mig i köping och det första jag gjorde när jag kom hem var att byta gardiner, så mysigt här hemma nu :) idag i skolan gjorde jag och daniella gelenaglar på Hanna, blev faktist nöjd :) och jag hoppas att hon också blev de! sen tog jag tolv tåget hem och sen slängde jag mig i soffan med kladdkaka och grädde och kika på rasmus på luffen :) <3

nu tjatar daniel på mig att jag ska fixa mig så vi kan åka till skbg, så jag ska väl skynda mig ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så duktig älskade Kusin! Och vet du, jag är hemma om 5 dagar! <3

2011-12-17 @ 16:46:21
URL: http://johannamikkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0