mysdag!

Idag har varit en riktig mysdag, förutom min förkylning och dåligt väder! imorse vaknade jag runt tio för att sedan fixa iordning mig och framåt elva gick jag ner till stan för att möta syster och hennes kompis matilda för att gå och handla lite :) sen när vi var klara på stan skjutsade daniel oss till big inn och när vi handlat klart där gick vi hem i regnet,usch. Sen lagade vi iordning mat och åt, mumsmums :) Sen skulle vi baka julgodis men självklart så brände vi skiten så de va bara och börja om, haha men gott blev de :) Mamma, pappa och linus kom hit och lämna våran julgran så nu har vi pyntat granen, myyysigt! riktig julkänsla :)

nu har vi nyss ätit, fläskfilé med kroketter beasås & sallad, och nu ligger daniel och spelar ps3 och jag sitter vid datorn och lyssnar på musik. Ska väl ta tag i disken snart också :p



lägger upp en gammal och dålig bild på mig och daniel på hans student! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0