Onsdag

Har kommit ut från duschen för inte så länge sen, tänkte på en sak idag. Det tar jättelång tid för mig att komma in i duschen för jag orkar helt enkelt inte orka och gör massa andra onödiga saker. Är nästan som ett litet barn, snart får daniel jaga in mig! haha, nejdå :)

skolan idag har varit skön, började med försäljning och service sen idrott och mentorstid, slutar egentligen halv tre men vi fick sluta tolv, skönt som satan! det brukar egentligen gå ett tåg ett, men neeejdåå det har slutat gått nu? härligt. Iallafall, kom hem runt tre började då laga mat, korvsoppa. älskare :) sen har jag pluggat och duschat som sagt, sen kikade vi färdigt smurfarna och som den tönt jag är började jag gråta, så söt ju :)

nu får vi snart främmande, så ska ta av handduken från huvvet och byta kläder! :)



lägger in en bild på jag och min älskade mamma, som förresten kommer till västerås och sitter modell när jag ska göra det praktiska manikyristprovet. Om jag klarar det är jag diplomerad manikyrist, så skönt. Har alltid velat bli manikyrist, så då kan jag bocka av de ;) nu är det bara nagelteknologs provet som saknas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0