Rocky road

Nu är jag här igen, hehe. Min dag har varit helt värdelös, gick en sväng på stan och sen kikat på nåra avsnitt av första säsongen O.C, men kan inte fortsätta.. för jag tror jag glömt andra skivan hemma i Rhn :( skit oxå! Nu sitter jag här hemma i köping och funderar på att gå till ica maxi och handla rocky road glass, fyfan va gott.

Daniel ligger i soffan och är bakis, rätt åt han. Han kom hem och väckte mig 4-halv 5 inatt, mysigt va? och sen innan han kom till sängs så blev väl kanske kl 5, halv sex. Fyfan, helt borta var han. Iallafall, han har sovit hela dan och lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig och jag orkar inte städa, nej så jag går och handlar glass och ska sätta mig framför tvn och tjocka.
Jag känner mig jätte negativ idag, usch fattar inte varför.
Skriver igen när jag är på bättre humör!
Såhär såg jag ut i lördags när vi var på bröllop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0