Tredje advent

Nu sitter jag i köket och lyssnar på musik, idag är ingen bra dag..
Iallafall, jag tänkte skriva om en grej.
Barncancer,
det måste nog vara det värsta som finns. Dom små liven har inte gjort någonting för att förtjäna det,
menar inte att vuxna som får cancer har förtjänat det.
Men tycker bara så jävla synd om barn som får cancer. Det är 3 av 4 barn som överlever, det är liksom 75% som överlever, men det är ändå barn som dör i cancer. Det borde vara 100% som överlever, eller ännu bättre att ingen får cancer.
Igår var det en ljusfest på torget här i Köping för en liten flicka som är 3 år och hon har cancer.
När jag såg "jusballongen" som åkte upp mot himlen fick jag en tår i ögat, stackars flicka
fan vad jag hatar cancer alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0