23 juli

Godmorgon eller goddag kanske det heter nu :)
Just nu sitter jag och Daniel och äter vatten melon hemma hos mig :) Mumsfillibabba!
Igår kväll mös vi framför tvn med strips, schnitzel och bea sås :D vi gick o la oss ganska tidigt runt tolv kanske :p Sen vakna vi typ 8, och somna om igen som tur va och sov enda till tolv :) Idag ska vi nog till västerås, där det är nån bilträff. Får hoppas på att det är nå o se!
Prata med mamma igår kväll när dom kommit till strängnäs, hon satt i solen och drack vin medans jag satt i skbg där det var mulet och kallt :( usch, jag vill oxå ha sol & varmt! Men snart så, i Oktober åker jag, min familj och Daniel till USA :D gudars, va skönt och komma ifrån sverige och skolan i två veckor! Jag och Daniel ska flyga dit ensamma, så ni som känner oss kan ni föreställa er mig och daniel på en flygplats?! Och sen ska vi mellanlanda i London, det kommer sluta med kaos :) haha!
här får ni några bild från förra gången som jag var i USA:)
Sista bilden är ifrån new york och den första kommer jag inte ihåg :)
nu orkar jag inte ladda upp nå mer tar så lång tid, så nu ska jag börja fixa iordning mig för att sedan kolla om de finns nå att äta :) sen far vi till skbg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0