Köping!

Så, nu har jag kommit till Daniel i köping :)
Imorse åkte jag med mamma och syster till västerås för att mamma skulle till lasarettet, så vi följde med som "moraliskt" stöd :) Sen gick vi runt lite på erikslund och åkte sedan hem mot skbg :) 14.25 åkte jag buss till köping, tänkte åka 13.25 men självklart så går inte den bussen på sommaren, min vanliga tur! :p när jag kom fram till köping så kolla vi jysk, och jag hitta en soffa jag vill ha! Men är inte säkert att vi ska flytta än, så vi kan inte köpa den. Jag hoppas verkligen att vi får besked om vi kan flytta in eller in! helst nu, på en gång :p hihi.

& förresten så håller jag på och leta runt som en tok efter en present åt min mor, men icke sa nicke. Antingen fel färg eller fula och så fort jag hittar nån fin så är de slut . De är ju toppen! kan ju inte säga va de är, eftersom hon kanske läser här ;)

Nu ska jag mysa ner mig vid daniel en stund innan vi hittar på nå annat, så jag uppdaterar imorn kanske :)
Ha de bäst! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Kanabro

vart ska du flytta din kärring? :o

2011-07-25 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0