städstädstäd

Just nu håller jag på att städa som en tok här hemma, men tog en paus nu :p
Igår var vi ju som sagt i Örebro och handla, och det är såå fint i stan där :) verkligen jättemysigt! Jag handla ett par skor och ett linne, sen present åt mamma ;) Sen när vi kom till köping så åkte jag buss till Uttersberg där min mor skulle hämta mig :) Våran nya mötesplats, hihi ;)
Har precis gjort fint på mitt sminkbord, de är nog min älsklingssak i mitt rum! Så tänkte sänga in en bild på de :) När jag köpte det var det vitt med röda blommor på sidan, inte alls fint. Så när jag måla om i mitt rum så måla vi de svart, och det blev så myckte bättre! helt kär i det :)
Kanske inte dom bästa bilderna, men de får duga :)
Nu ska jag ta och fortsätta sen vänta på att mamma kommer hem med min vattenmelon, muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0