15 November

gud va jag är värdelös alltså, jag har verkligen haft fullt upp! men slänger in ett kort inlägg nu ;) iallafall, jag har haft sjukt mycket att göra i skolan. Idag hade jag manikyrist prov och om jag klarar det och det praktiska provet så är jag diplomerad manikyrist, känns skönt! Nu sitter jag och kollar på desperate housewifes medans Daniel vilar innan han ska jobba. Ja, han har börjat jobba natt och jag får sova alldeles ensam i lägenheten :( men, jag överlever. Lägenheten börjar äntligen se ut som ett hem nu, förutom att det saknas lite tavlor och en lampa i "rummet", har bara två fönsterlampor än så länge :) nu ska jag kolla klart på det här sen skriva i min matdagbok till idrotten och sedan mysa med min älskade innan han börjar <3
och snart är de första advent, så himla mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0