den 4e november

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, men jag har haft fullt upp med att packa och flytta grejer men nu tänkte jag slänga in ett inlägg. Som sagt, jag och daniel har flyttat ihop i en etta i köping. Och jag älskar lägenheten! Trivs skitbra. Det enda som är lite trist och läskigt är att på söndag börjar daniel jobba natt då får jag sova ensam enda till JUL! herregud. Men det ska nog gå bra, hoppas jag :)

Just nu sitter jag i soffan och åt nyss frukost. Ska snart kila iväg till hemköp tror jag. Annars har jag ingen aning vad jag ska hitta på tills daniel slutar, det finns fortfarande saker att göra här hemma men jag saknar några saker så kan inte göra det innan han kommer hem.
nej nu ska jag fixa iordning mig och kila iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0