Fredag

Nu har jag nästan nyss kommit hem från praktikplatsen efter att ha pratat med Sandra om nästa vecka, så nu sitter jag ensam i lägenheten och lyssnar musik <3

Idag i skolan fick mina naglar gjorda av Hanna, blev jätte fint :) fast jag har bara nagelförlängning på en hand, haha ;) så jag får gömma den andra tills på tisdag :p Sen rut tolv så åkte jag och Lina ner på stan en stund för att sedan skulle jag ta bussen till erikslund och möta Daniel och hon skulle hem. När jag väl mött upp honom så åkte vi till biltema och sen ikea för att köpa gardinstång innan den förra gick av, haha ;) sen när vi kom till köping skjutsa han ner mig till stan och när jag kom hem hade han fixat gardinerna, min sötnos :) idag ska vi nog mest mysa, om han inte stannar vid Toms garage länge ;p då får jag mysa själv :)
nu ska jag gå och byta till myskläder och slå en pling till min kära mamma :)




slänger in en gammal bild på mig som jag hitta på daniels dator

Kommentarer
Postat av: kajsiiis <3

fin bild syrran min! <3

2011-11-18 @ 19:10:22
Postat av: Johanna

jag saknar dig vackra du.

2011-11-20 @ 17:37:37
URL: http://johannamikkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0