Dragracing.

Vi kom till motellet för inte så längesen, innan var vi på bilträffen och gick på marknad och kollade dragracing. Det är riktigt varmt här på dagarna, jätteskönt! och sen kommer vi hem till kalla sverige nästa fredag :( men det finns mycket kvar som vi ska göra, imon ska jag åka till ett shopping center och hämta mina converse skor som jag hittade imorse när vi gick och shoppade :) sen ska vi åka vidare till SF (fairfield;) och vara där tills på torsdag då vi åker hem. Idag fick jag också en födelsedagspresent av min kära mamma, min väska från trophy queen! ååh, jag bara älskar den :) kan tyvärr inte ladda upp bilden och varför vet jag inte, men kika in facebook :)
och nu måste jag bara berätta en sjukt läski grej, vi bodde ju som sagt uppe i Lakehead i Redding innan vi åkte hit och där fanns det björnar så vi skämtade om att ingen vågade gå ut på kvällen och liknande, och sen igår ringer han som vi bott hos och berättar att dom hittat en gubbe som bliviti ihjälbiten av en björn. Riktigt hemskt alltså.
Nu ska jag kika på en film medans vi väntar på pojkarna innan vi ska äta på denny's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0