hemma i sverige!

Sådärja, nu är vi hemma på svensk mark igen. Kom till arlanda igår runt halv sex tiden och där hämtade min morbror och daniels kusin upp oss och sedan åkte jag, daniel och hans kusin till köping och alla andra hem till rhn. Det känns skönt att vara hemma igen, borta bra men hemma bäst! :)Jag har haft det helt underbart med min familj och daniel <3 och satan vad skönt det känns med nya kläder!! jag har knappt handlat kläder under hela sommaren, bara nån tröja då & då liksom så nu känns det bra med nya kläder :) och det är riktigt billigt där, mina converse kosta bara 280 kronor kanske. Jag fick ta barnstorlek som var billigare men vuxen storlekar kosta 50 dollar kanske och det är ungefär 350 så de är billigt det oxå :) bilder från resan kommer in senare (kanske,om jag orkar och har tid :)
och sen den här veckan som kommer har vi höstlov så under det ska jag ta igen allt jag missat och sen flyttar vi :) så idag har jag packat lite kläder och tallrikar oså sen imorn ska jag olja in vårat soffbord och packa lite kläder.
nu ligger jag i sängen och käkar godis, ikväll har vi haft farmor och farfar här på middag. Så himla roligt och träffa alla här hemma igen! och fastän vi har strålande sol var dag och 25 grader kanske så känns det mysigt att komma hem till hösten och få tända ljus och bara mysa! nu tänkte jag försöka sova, om det nu går så svårt att vända om dygnet igen! :)
här är en bild på mig som håller i katten dom hade som vi bodde hos. Ser ni dens jättecoola och söta tassar eller?! hon har sex "fingrar" urgulligt ju :) och apropå katter så har min lilla kissemiss blivit enorm medans vi varit borta hon är som en rund boll :) sötan.

Kommentarer
Postat av: Anna.Lena Karlsson

Åh vad jag är glad gör din skull att du fått uppleva allt detta:-)

2011-10-30 @ 10:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0