Kanelbullens dag!

Hejhej! nu har jag precis kommit till daniel från skolan, var tvungen att skippa sista lektionen för att jag ska vaccinera mig i skbg. Nu har jag lugnat ner mig från igår haha ;) jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk efter vaccinet!! håll alla tummar för mig :) väntar på att daniel ska komma hem från jobbet sen ska vi åka tror jag :) jag tänker fan äta pizza när vi kommer till köping igen, för det har jag förtjänat!
sen ska jag sätta mig och plugga matematik och svenska, igeeen. Är det jag som är helt korkad som inte fattar uppgiften eller? aja, får fråga Harry imorn om inte annat :)

nu ska jag våga mitt hår ;) med min nya wavemaker som jag fick av daniel i present :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0