lördag, 8e oktober

herregud, vad jag är kass på att uppdatera! Jag har verkligen haft fullt upp i veckan med plugg, resor hit och dit, fixa ditt och datt, har känt mig ganska stressad men tror jag har det mesta under kontroll nu!
Nu är det bara plugg och packning som ska göras i helgen+veckan.

Sen har jag också färgat håret i veckan, kopparfärg igen.
Bara för att jag älskar't.

sitter hemma hos Daniel i skbg och har nyss ätit makaroner med creamcheese krydda, mums!
och nu har jag ingen aning om vad vi ska göra, ingenting säkert :) imorn ska vi iallafall till min älskade farmor&farfar och äta middag :) sen ser min vecka ut såhär :)
måndag; praktik, buss till skbg och sova där.
tisdag; skolan, 2 prov (matteB & naturkunskap) slutar fyra, stressa iväg till fagersta till marcus och städa, buss till skbg
onsdag; sista skoldagen, hem till rhn och packa,
torsdag; runt 2 på natten drar vi mot stockholm!! satan vad jag längtar efter min familj

nu ska jag gosa med min älskade, puss

och förresten, imorn fyller min pappa år! :D grattis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0