11 september

Det är idag tio år sen terrorattackerna i USA, alla mina tankar går till alla drabbade för tio år sen. Jag var då 7 år, så kommer inte ihåg så mycket av det. Men senast vi var i USA så bilade vi från SF till NY, så då var jag vid ground zero. Där vart tvillingtornen stog. Och det läskiga var, att vi var där den 1/11-09 (tror jag). Men datumet var iallafall samma siffror som när det hände 2001, fast omkastade. När vi var där, så låg det en sten vid en minnesgrej där det stod ; happy mothers day. I miss u!
och sen datum då mamman föddes och dog.
herregud vad hemskt det måste vara :-(
Två filmer som ni bara MÅSTE se, är world trade center & remember me. Jätte bra filmer verkligen!

Nu tänkte jag berätta lite om min helg, i fredags så sov vi hemma hos mig och där blev det mat och sen gick vi ner till tallgården en stund. Och igår då, lördag var vi hemma hos Daniel med hans kusin Tom, Sara, Andreas och i slutet Maria också. Det var verkligen en skitrolig kväll må jag säga, har inte haft så kul på länge ;-) har en väldigt rolig video på min kära pojkvän som var full som en kastrull och skulle sova med madrassen som ett täcke. Men den lägger jag inte ut på bloggen :p idag då, daniel och tom var bakis så det blev godis mat och tv tittande :) sen nu är Daniel vid simon så jag undrar om jag ska lägga mig och vila och käka godis ;) sen ikväll ska vi åka hem till rhn och äta fläskfilé, mumsfillibabba! de är bara och se om Daniel kommer ihåg att komma hem så vi är där vid halv nio som vi sa. Det tror jag inte att han gör, om jag inte påminner honom.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0