22 september

torsdag redan, veckan har gått supersnabbt! känns som det skulle vara typ tisdag eller nå idag :) men skönt att de är fredag imorn iallafall! jag har ingen aning vad som händer i helgen, det återstår att se. Men, en vääldigt rolig grej är att min kusin kommer hem!! FAN va jag saknat henne! <3 så blir väl att träffa henne iallafall.

dagen rullade på bra, och när jag slutat praktiken (jag praktiserar på beauty store i köping, såg att alexandra kommenterat och fråga ;) gick jag hem till daniel för att börja städa rummet och sedan gick vi till hans mamma och åt mat :) när vi kom hem igen, åkte vi och hälsa på hans kusin en stund och nu har jag precis kommit ut ur duschen. ska väl ta nå att äta och kika på tv. Gud va mina inlägg är tråkiga alltså, men jag har inga bilder på den här datan. men det har jag väl inte på min heller, bara gamla bilder :) så dom är också tråkig, hela jag är tråkig helt enkelt ;p

Juste, en grej jag glömt skriva här är att nu är de bestämt att vi ska flytta och det blir förmodligen den 1 nov, om hon som bor där nu kunde flytta ut tidigare. De är ju direkt när vi kommer hem från USA, så de är bara att börja flytta det första man gör ;) och sen måste vi se till att ha sparat lite pengar till säng osv, heh ;) jag bara älskar köket i lägenheten! Det enda dryga är att  det är längst upp, utan hiss :p men vadfan, det klarar vi ;p det enda jag tvekar lite på är mitt sminkbord :/



som ni ser, så är det ganska stort och skapligt tungt. Men det ska jag tamefan ha med mig, annars vet jag inte vad jag gör. Och jag undrar om det får plats också, men det måste det göra! annars får jag göra plats, jag får ha de i köket. Hahah, nä skämtåsido.
Jag ska iallafall ha med det när jag flyttar :)


nu avrundar jag och ska ta mig nå att äta :)

Kommentarer
Postat av: EmmaPemma gustafsson

Fan vad roligt att ni ska flytta tsm :D

2011-09-22 @ 20:56:14
Postat av: Caroline :)

Va kul :D Vart ska ni flytta?

Ses i skolan nästa vecka, ha det bra :*

2011-09-22 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0