3 år!! <3

idag har jag och min älskade Daniel varit tillsammans i tre år :) gudars, han är underbar.
Men de tråkigaste är att han jobbar eftermiddag så kan inte träffas, och imorn så jobbar han till sju så jag ska vänta i köping efter skolan :)
i skolan imorn ska jag bli klippt, satan va skönt! det behövs kan jag säga ;)
idag åkte jag buss kl 6 till skbg, sen med emma till sura och vidare till skolan för matematik B. Kan nån påminna mig varför jag valde det? herregud. iallafall, sen var det stil och trend lektion då fick jag min buskiga fula saker till ögonbryn fixade till det bättre! hade sparat ut för att noppra om dom, hatar verkligen det! sen nopprade jag en annans ögonbryn och efter det hade jag design, hur länge som helst! men fick sluta tidigare som tur var :) eller inte sluta men, hitta inspiration ;p
just nu ligger jag i min säng och tjockar mig, med mitt godis! och lyssnar på gammal musik.
har precis packat upp mina kartonger till vi skulle ha flyttat, men som sagt. det sket sig. Hoppas verkligen på de bättre nu! min älskling försöker allt han kan, och jag är bara negativ. förlåt mig :( menmen. nu ska jag fortsätta äta godis, och kanske kolla lite olika nailart? japp det ska jag! och bli på bättre humör så jag vågar gå ut utan att bli arg på nån i familjen :)
en bild från förra sommaren :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0