äntligen fredag!

guud, va skönt med fredag! ska bli skönt med helg nu, och på måndag är jag ledig och daniel jobber eftermiddag så vi ska kolla på en lägenhet på förmiddagen :) sen tar jag nog bussen hem till skbg.
Sitter hos daniel just nu och väntar på att han ska komma hem från jobbet, pratade nyss med min efterlängtade kusin som är i Holland. Det är så skönt och prata med henne, även om de bara är över fb :) men bättre än ingenting!

Idag i skolan så gjorde vi manikyr på ettorna i våran skola, det givk väldans bra faktiskt! känner mig såå mycket säkrare nu inför kundmottagning :) slutade runt elva kanske, så tog bussen till stan och kollade lite i affärer, blir så himla shoppingsugen, men jag måste hålla fingrarna i styr tills vi kommer till USA.

idag tror jag att jag och daniel åker till västerås och gårm på stan, han skulle handla en jacka och jag ska handla nå för mitt present kort på rut mfl. Kan ju iallafall handla någonting ;) hihi.

jag funderar på att färga håret kopparfärg igen, de är ju så satans snyggt! men jag kan itne bestämma mig. eftersom förra gången försvann de direkt nästan :-/ men jag får se hur jag gör :)

nu ska jag kila, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0