födelsedagsfirande!

idag har jag haft gäster här som har firat mig, har fått massa skoja bl a lite saker till lägenheten :) och min farfar har gjort min osthyvel jätte fin med ett nyss skat! Tack för allt :)

just nu ligger jag i min säng och myser med min efterlängtade lilla kissemiss :) har nyss prata med min kusin också, en timme pratade vi nog på :) jätteskönt att kunna prata och se varandra fastän hon är i Holland och jag i Sverige. Har också pratat med min älskade mamma, som jag saknar henne. Tänk, min första födelsedag utan henne :( ´men nån gång måste bli den första!

väntar på att daniel ska komma hit, jag hatar verkligen att vara ensam hemma speciellt i ett hus. Uschamig, men jag får sysselsätta mig med nå annat. Kolla på tv kanske :)

japp, det ska jag göra nu! så jag uppdaterar imorn om jag har tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0