fredag 2 september

fredag äntligen! som jag längtat. Idag klippte sanne mig i skolan :) så skönt och klippa sig äntligen. Sen åkte jag med tolvtåget och kom till köping halv ett där min älskling hämtade mig <3 åkte hem en liten stund och sedan for han till jobbet, så jag kollade datan och drog till big inn för att köpa en hemlis ;) när jag gick dit var det skitvarmt och solen lös, när jag kom ut från big inn igen och skulle gå till stan började de regna (?) vad är de för väder? :-S orkade inte gå till stan i regnet så gick till daniels pappa och när de slutat gick jag och pratade med min praktikplats, har en ny nu eftersom den andra inte ville ta emot på måndagar, men jag har fixat en annan som tur är! :)


Och förresten, min älskade mamma beställde en väska från trophy queen igår! lägger in bild nån annan dag, men ni kan gå in på hennes sida på facebook där hon heter "trophy queen" och kolla på profilbilden, för det är en sån väska jag ska ha :) en överlycklig fanny! :-D älskar min kära moder ;)

ikväll blir det förmodligen bio :)
nu ska jag lägga mig och sova en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0