fredag!!!

Oj, va tomt de va här :p
Meeen, jag har inte orkat skriva nå i veckan. är sjuk och har varit helt slut hela veckan, har för det mesta sovit hos mormor för att få sova längre ;-) igår städade jag min kusins lägenhet och tjänade mig en slant ;) välbehövligt kan jag tala om! & idag slutade jag halv ett, först hade vi stil&trend lektion, då vi gjorde våra första nagelförlängningar! fy satan va roligt att komma igång. Men det var jävligt svårt, hehe :) men som sagt, övning ger färdighet ;) och sen hade jag extra mattelektion eftersom vi missar nästa vecka då de blir praktik. Jag ska vara på beauty store i Köping :) det ser jag verkligen fram emot :)
och idag fick jag reda på en väldigt bra grej! men, säger ingenting förrän allt är redo och klart eftersom de inte är helt hundra än :)

sitter hemma hos Daniels pappa och Daniel åkte nyss och jobba, enda till sju. vad ska jag göra fram till dess?
sova kanske, åh va skönt det ska jag göra.

imorn åker vi till Kjula för att fira min älskade syster som fyller 12 och kollar när pappa åker dragracing :)
få se om de dyker upp nå mer inlägg i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0