Hos mormor!

Som det står på rubriken så är jag nu hos mormor efter en dag i skolan :) började med matte och sedan stol&trend och design. Design kan vara den segaste lektionen, vi har från 10.50 till 14.30. Men jag började tidigare så jag skulle hinna med 2 tåget för att hinna ringa till tandregleringen eftersom jag tror att min tandställning gått sönder (på riktigt nu!) haha, var där förra veckan också för att jag trodde de :p pinsamt om den inte är sönder nu :) men jag tror de ;p

kom på när vi skulle äta nyss att jag bara ätit ett äpple idag, satan va hungrig jag var!
men nu ska vi snart kila ner till kyrkogården och sätta blommor på morfars grav :)
jag verkligen älskar hösten, så himla fina färger då! och mysigt :)

imorn i skolan så skulle jag behöva en kund! men icke då, ingen kan :( mamma är borta och mormor har ingen skjuts och farmor jobbar.

nej nu ska jag kila ner till graven med mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0