onsdag

Tänkte berätta lite snabbt om min vecka, i måndags åkte jag med min mor till fagersta där hon skulle klippa sig och efter det fick vi gäster som skulle fira mig och min syster. Min syster fyllde år den 18 sep men då var ju vi i Kjula och jag fyller på lördag men då är inte dom hemma :) så de fick bli då istället. Sen på tisdagen då, skola som vanligt sen hände väl inge speciellt. Var hemma med familjen, och på kvällen så gjorde jag räkchips. Så satans gott! eller gjorde och gjorde, jag fritera dom bara :p men det är skapligt gott. Och sen kom farmor och farfar och sa hejdå till dom andra för idag åkte dom till USA, så nu sitter dom på flyget. Fan vad jag är avis alltså!!! men snart är det min tur, som jag längtar.

idag i skolan hade jag först försäljning&service och sedan coopertest och direkt efter det var det bara att stressa som satan till tåget. Hann precis med det, måste sett roligt ut när jag gick/sprang där haha. Men vadfan, orkade inte vänta. Så jag kom till daniel kanske kvart i elva sen sov vi en stund och nu ska jag snart hoppa in i duschen.

och ikväll ska jag praktisera mellan 6-10 eftersom det är tjejkvällen och då är alla affärer öppna till 10. Så det ska bli skoj!

det var väl allt för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0