Onsdag

sitter hemma hos daniel och har precis käkat, kyckling currysås & ris! mums.
Skulle egentligen ha åkt till skbg för att fira min morbror som fyller år idag, men jag orkade helt enkelt inte. helt slut efter skolan, började med försäljning och service och sedan idrott, mentorstid, natur och svenska :)

Igår i skolan var det skolfoto, alltså seriöst jag ser likadan ut iår som förra året. inte okej, med andra ord. usch, äckliga jag. Men jag fattar inte varför man ska börja klä upp sig heller, typ klä sig som man annars inte klär sig? vad är meningen :)


Daniel var iväg och kollade på en tvåa idag. Ska förmodligen dit och kolla igen på måndag då jag kan följa med.

nu tänkte jag lägga mig i sängen och vila, hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0