söndag den 25e

gud va jag är dålig på det här ;) menmen!
min helg, i fredags så gjorde vi inget speciellt tror jag. Eller jo, vi åkte till västerås efter praktiken och kollade de nya shoppingcentret :) mysmys. Det följde med en kaffebryggare hem, och daniel köpte parfym också :) killparfym luktar så mycket godare än tjejparfym! sen sov vi i riddarhyttan, på lördagen drog vi ner till hardalen där det var orienterings tävling. Och där träffade jag min efterlängtade kusin! <3 sa hejdå till henne idag då hon skulle åka till västerås för att sova hos Anna. Vi kom på att vi inte kommer träffas på TRE (!!!) hela månader, jävlar. Hur ska jag klara mig? :( jag åker den 13e, och hon kommer den 14e.. sen åker hon den 23 eller nå sånt. så vi missar varandra precis. och igår så var vi i västerås med Sars och Andreas en sväng :)

och idag har det inte hänt så mycket annat, en seg söndag som vanligt ;) men jag behöver inte lägga mig så speciellt tidigt idag så de är skönt! är ledig imorn då jag ska praktisera på onsdag istället :) just nu väntar vi på att några ska komma och kolla på Daniels bil, sen så ska vi åka till rhn och sova där.

lägger in lite gamla bilder på mig och Daniel i början när vi blev tillsammans, alltså tre år sen och sen en bild på mig och lo. Saknar dom tiderna litegranna faktiskt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0