Tisdag den 20e september

Nu va de ett tag sen jag skrev igen. Tänkte berätta lite snabbt av vad jag gjort i helgen, i fredags så åkte vi till skbg och åkte sedan till fagersta en sväng för att kolla läget hehe :p sen i lördags så åkte jag och daniel till Kjula där min familj + farmor & farfar var. När vi kom fram fikade vi för att fira min syster som fyllde 12 dan efter :) sen kollade vi när min far körde dragracing :) tänkte lägga in en liten video sen när jag kommer hem till rhn :) vi sov kvar i våran trailer sen, trångt var det kan jag säga! tror vi sov 9 där man kanske kan sova 5-6 stycken :P
när jag och daniel kom hem till hans pappa på söndagen så börja vi laga mat, enchiladas. fytusan va gott de är :) sen mös vi framför rio med chips och dricka :)

igår var min första dag på praktiken, och jag tror att jag kommer trivas super där :) verkligen skit roligt :D längtar tills man kommer in mer i det, och kan det mesta utan att fråga :)

och tror ni inte på fan att min tandställning gick sönder igår (tror jag) det känns inte rätt i munnen iallafall, haha. Så idag kl 3 ska jag till tandläkarn i köping och ifall den är trasig så ska daniel skjutsa mig till västerås. Skitsaker, hoppas verkligen att det är lugnt att jag går ifrån praktiken.

nu ska jag snart kila iväg så jag skriver kanske senare idag :)

Kommentarer
Postat av: alexandra schönbeck

vart har du praktik? :)

2011-09-21 @ 21:43:44
URL: http://alexandraschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0