5 januari 2012

ojojoj, nu var de väldans längesen jag skrev!
ska kanske börja med att skriva god jul & gott nytt år. ska berätta lite om jul & nyår.
min julafton var som alla andra julaftonar, underbar :) förutom att min mamma jobbade så hon var inte med hemma hos mormor på dagen, sen vid sextiden så slutade hon och vi åkte hemåt till Rhn för att sedan gå iväg tll farmor och farfar och fira dit daniel också kom på kvällen. Verkligen jättemysig dag/kväll, det enda som saknades var snön, annars bäst. Jag fick världens bästa julklappar! Av daniel fick jag den underbara parfymen loverdose, diesel som jag bara älskar! och sen en onepiece, skitmysig!
av mig fick han mjukisbyxor och sen hade jag förstorat en bild på oss från USA och satt i ram. Som nu sitter ovanför sängen,skitfin är den! :)


Nyårsafton spenderade jag i Skbg hos Sofie med lite folk :) sedan drog vi vidare till Sofia där min kusin också var. Måste bara berätta vad som hände när vi skulle åka till Skbg hemifrån så öppnar daniel dörren åt mig och sen när jag skulle stänga den, tror ni inte på fan att den inte gick och stänga? nej, så då får jag sitta och hålla i dörren från Köping till Skbg, våran vanliga tur ;) iallfall, kom hem runt fem kanske och slängde oss och sov direkt. Jag hade en jätterolig kväll, så tack alla som var med :) 



just nu sitter jag och väntar på att daniel ska vakna, han jobbade sista natten idag så nästa vecka jobbar han skift som vanligt. När han vaknat ska jag ut och fixa praktikplats, jag har verkligen ingen aning var jag ska fråga, jag får panik snart. Och praktiken börjar på måndag så måste fixa nå fort.. har frågat på lindex och jc, men icke sa nicke! tänkte fråga på kosmetikavdelningen på Ica maxi, så dit blir det väl först att fråga.
Och imorn, kommer bilarna till rhn! fyfan vad jag längtat efter min pärla ;) när den är besiktad och fixad så är de bara tuta och köra! wohooo!
där är min fina,
som jag längtat !
& imorn kommer den äntligen hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0